Istruzioni per l'installazione di filiere anelli

Istruzioni per l'installazione di filiere anelli

Viste:252Tempu di Publicazione: 2022-05-21

PART 1: INSPECTION AVANT INSTALLATION

1. Ispezione di fustelle di anellu prima di l'installazione

Sia a superficia di travagliu hè uniforme.

Sia u groove hè purtatu, è se u pirtusu filatu hè rottu.

Sia u foru di Dia è u rapportu di Cumpressione currettu

S'ellu ci sò denti o segni d'usura nantu à u cercellu è a superficia conica, cum'è mostra in a figura 1 è 2.

Installazione 1

2. Inspection Roller Prima di a stallazione

Sia a rotazione di cumpunenti hè normale

Sia u bordu di u rullu hè purtatu

Sia a forma di u dente hè cumpletu

3. Verificate a cundizione d'usura di u cercellu, è rimpiazzà u cercellu inefficace in u tempu
4. Verificate l'usura di a superficia di muntagna di u rimulu di u drive, è rimpiazzà u rimulu di u drive fallutu in u tempu
5. Verificate è aghjustate l'angolo di u scraper per evità a diffusione irregulare di materiale
6. Sia u pirtusu di stallazione di u cune di alimentazione hè dannatu o micca

PARTE 2: REQUISITI PER L'INSTALLAZIONE DI MATRICE RING

1. Stringhje tutti i nuts è i bulloni simmetricamente à u torque necessariu

-SZ LH SSOX 1 70 (600 mudellu) cum'è un esempiu, l'anellu die torque serratura hè 30 0 N. m, Fengshang-SZ LH535 X1 90 granulator holding box bolt tightening torque 470N.m), torque wrench cum'è mostra in Figura 3 ;Quandu a filiera di l'anellu hè stallatu, a faccia finale di a matrice d'anellu deve esse mantinuta à 0,20 mm, cum'è mostra in a Figura 4.

Installazione 2Installazione 4

2. Quandu u fustu di l'anellu di cune hè stallatu, a liberazione trà a faccia finale di l'anellu è a faccia finale di a flange di a rota di trasmissione hè 1-4mm, cum'è mostra in a Figura 5, se u spaziu hè troppu chjucu o ùn ci hè micca. liberazione, u rimulu di trasmissione deve esse rimpiazzatu, altrimenti i bulloni di fissazione ponu esse rotti o a fustella di l'anellu pò esse rottu.

Installazione 5

3. Quandu si stallanu l'anellu di l'anellu, chjude tutti i noci è i bulloni simmetricamente secondu u torque necessariu, è assicuratevi chì i spazii trà ogni scatula di mantene sò uguali durante u prucessu di serratura.Aduprate un tastatore per misurà u distaccu trà a superficia interna di u fondu di a scatula di mantene è a superficia esterna di a scatula di tenuta di fustelle (di solitu 2-10 mm).Cum'è mostra in a Figura 6, se u spaziu hè troppu chjucu o ùn ci hè micca spaziu, a scatula di mantene deve esse rimpiazzata.

Installazione 6

4. U gap rolling die deve esse trà 0,1-0,3 mm, è l'ajustamentu pò esse fattu da l'ispezione visuale.Quandu l'anellu si gira, hè megliu chì u rolling ùn hè micca rotante.Quandu una nova fustella hè usata, soprattuttu quandu si usa un anellu di fustelle cù una piccula fossa, u gap di laminazione di fustelle hè generalmente aumentatu per compie u periodu di run-in di u laminazione di fustelle è evità u fenomenu di calandratura di a bocca di campana.
5. Dopu à l 'anellu die hè stallatu, verificate s'ellu u roller hè bordu-pressed

PART 3: RING DIE STORAGE AND MANTENTION

1. U fustu di l'anellu deve esse guardatu in un locu seccu è pulitu è ​​marcatu cù specificazioni.

2. Per u die di anellu chì ùn hè micca utilizatu per un bellu pezzu, hè ricumandemu di chjappà a superficia cù una capa d'oliu anti-rugginu.

3. Se u pirtusore di u fustu di l'anellu hè bluccatu da u materiale, per piacè aduprate u metudu di immersione d'oliu o di coccia per ammorbidisce u materiale, è poi re-granulate.

4. Quandu u ring die hè guardatu per più di 6 mesi, l'oliu in l'internu deve esse pienu.

5. Dopu à u die anellu hè stata aduprata per un certu periodu di tempu, verificate regularmente s'ellu ci sò protrusions lucali nantu à a superficia interna di l'anellu die, è verificate s'ellu u portu di guida di u pirtusu hè terra, sigillatu o vultatu in l'internu, cum'è mostra. in a figura 8. Se truvate, u fustu di l'anellu hè riparatu per allargà a vita di serviziu, cum'è mostra in a figura 9. Quandu si riparà, deve esse nutatu chì a parte più bassu di a superficia interna di u travagliu di l'anellu deve esse 2 mm sopra à l'anellu. fondu di u groove overtravel, è ci hè sempre una indemnità di regulazione per l'arburettu eccentricu rolling dopu a riparazione.

Inquire Basket (0)